veel gestelde vragen

Bestellen

Als je eenmaal een bestelling geplaatst hebt, dan is deze niet meer te wijzigen. Je kunt altijd contact opnemen met info@be-lovely.nl.

Account

Je kunt er zelf voor kiezen om te winkelen met of zonder account. Door middel van een account aan te maken bij Be-Lovely gaat het bestellen sneller, kun je je bestellingen bekijken en je bestellen volgen. Maak je geen account aan, dan is het natuurlijk ook mogelijk om te bestellen. Bij het afrekenen vul je eenmalig je gegevens en deze worden dan gebruikt voor je bestelling.

Je kunt je wachtwoord opnieuw aanvragen door te klikken op LOGIN rechtsboven op de pagina.  Naast de inlogknop staat  er 'vergeten?’. Vul je e-mailadres en veiligheidscode in en klik op verstuur. Er wordt dan een nieuw wachtwoord verstuurd naar het door jouw gebruikte e-mailadres.

Als je op onze pagina inlogt, dan kom je op jouw persoonlijke account terecht. Hier kun je je gegevens wijzigen.

Jouw gegevens zullen nooit aan een derde verstrekt worden! Deze zullen alleen gebruikt worden voor je bestellingen.

Verzenden

Be Lovely berekent € 3,95 verzendkosten, tenzij er uitdrukkelijk anders wordt aangegeven op de site. Bij een bestelling vanaf €75,- berekent Be Lovely geen verzendkosten. 

Het is niet mogelijk om je bestelling naar meerdere adressen te versturen.

Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur betaald zijn, worden binnen maximaal 24 uur verstuurd tenzij anders genoemd in de bestelbevestiging. Wij versturen bestellingen via PostNL altijd via een brievenbuspakket zodat er altijd een track&trace code is. PostNL bezorgt meestal binnen 1 werkdag, maar dit ligt volledig aan de bezorger. Mocht je na 4 werkdagen nog geen bestelling hebben ontvangen, neem dan contact op met Be Lovely.

Je kunt je bestelling volgen via de track&trace code die je hebt ontvangen in de e-mail wanneer je bestelling is verstuurd.

Retourneren of omruilen

Neem dan contact op met info@be-lovely.nl en wij vinden zo snel mogelijk een passende oplossing. Vergeet niet jouw gegevens mee te sturen.

Wil je een artikel retourneren omdat het niet aan je verwachtingen voldoet? Meld je retour aan door binnen 7 dagen een e-mail te sturen naar info@be-lovely.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer, product en reden van retour. Vervolgens kun je het product (op eigen verzendkosten) terug sturen naar het onderstaand postadres in Zoetermeer. Wij dienen de retourzending binnen 7 dagen na aanmelding ontvangen te hebben. 

Niet identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

Wij raden je aan retourzendingen te verzekeren omdat je wettelijk verplicht bent zorg te dragen voor de artikelen en omdat je verantwoordelijk wordt gehouden voor alle schade aan artikelen en of kwijtraken van artikelen. Tevens raden wij je dus ook aan om een traceerbare manier van verzenden te gebruiken en bewijzen van verzending te bewaren in geval van twijfel. Houd er rekening mee dat je zelf de kosten voor retourzending dient te betalen.

  • Het artikel is onbeschadigd en niet gedragen
  • Het artikel is voorzien van bijgevoegd verpakkingsmateriaal
  • Oorbellen worden niet geretourneerd wegens hygiëne
  • Kosten van retourzending zijn voor afzender
  • Als wij jouw retour hebben ontvangen dan sturen wij jou een e-mail ter bevestiging
  • Be Lovely - by jenny is gerechtigd een retour gezonden artikel te weigeren indien het artikel beschadigd is of indien niet is voldaan aan een van bovengenoemde voorwaarden.
  • Retourzendingen dienen teruggestuurd te worden binnen 7 dagen ingaande vanaf het moment dat wij schriftelijk op de hoogte zijn gesteld. Retourzendingen die wij niet ontvangen binnen deze termijn, worden op beslissing van be-lovely.nl mogelijk alleen terugbetaald in winkeltegoed.

Na correcte retourontvangst van het artikel betalen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op het rekeningnummer waarvan het aankoopbedrag betaald is.

Betalen

Op be-lovely.nl kun je betalen via Ideal.